Precizări


Am observat că de curând numele acestui blog şi al meu, personal, a fost amintit într-un conflict online. Pe de o parte am fost lăudată că promovez satul, pe de alta am fost acuzată că rândurile mele sunt false. Ţin să precizez faptul că nu am creat această pagină din dorinţa unui fost sau actual primar, nu încerc să-i fac publicitate nimănui. Îmi place enorm să-mi exprim ideile pe foaie sau online, astă a fost principalul motiv care m-a determinat să scriu aici. Recunosc, ideea mi-a venit în urma lansării unui concurs despre satele noastre, am muncit o lună pentru ca Mereniul să fie desemnat „Cel mai cel sat din Basarabia”, dar n-am reusit. Oricum, unele din articolele şi pozele mele vor aparea într-o carte electronică dedicată localităţilor rurale din ţara noastră. Consider că nu am greşit cu nimic încercând să arăt lumii lucrurile frumoase de la noi, ce ziceţi? Nu am mascat deşeurile de pe margini de drumuri sau alte probleme care ne fac nedemni de această palmă de pământ, pur şi simpu încă nu am scris despre ele. Celora care mă acuză că înfloresc lucrurile le sugerez să citească articolele mele; nu am scris despre bogăţii, petreceri, case şi porţi. Oamenii deosebiţi, locurile cu încărcătură spirituală şi verticalitatea – asta urmăresc. Cu toate astea, sfârşitul acelui concurs nu a adus dispariţia paginii, intenţionez să-i asigur o continuitate şi de ce nu, o evoluţie. Accept critici constructive, dar nu suport ca numele meu să fie pătat pe nedrept!

3 gânduri despre „Precizări

  1. stii marcela, numele tau a fost amintit acolo in incercarea de a se spala unele pete maaari, lasate de activitatile din trecut a unor participanti in acel conflict, iar faptul ca tu acum incerci sa explici motivatia ta, pentru care ai inceput sa scrii despre Mereni e foarte bine, sper doar ca macar aici sa nu se citeasca printre randuri, cum s-a mai intimplat.
    PS: in acest caz, consider ca ambele parti participante in conflict au citit superficial, daca nu au vazut o relatare a lucrurilor cit mai aproape de realitate, si nu de epoleti…

  2. Eu cred ca faci treaba buna… Important e, pana la urma, sa nu dai inapoi… Putin conteaza criticile neintemeiate, neargumentate si ieftine… Doar cele bine argumentate, apropiate de adevar, constructive (cum o zici si tu) se merita luate in seama!
    De am converti noi odata si odata pofta asta nebuna de critica distructiva in ceva folositor… eh!

Lasă un răspuns

